Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
April 22, 2010
Image Size
324 KB
Resolution
600×700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
627
Favourites
3 (who?)
Comments
9
Downloads
10
×
Liam's Bedtime Story by JesterOfToast Liam's Bedtime Story by JesterOfToast
Holy crap I love how that speech bubble came out. Like seriously, I ACCIDENTALLY did that while messing around after finishing it and I loved how it looked. It gives it some sort of Old Story feeling.

I think I got this idea today in school when I was planning my evening and thought of Mount and Blade (which I love). Then I thought of how in the Warband version of the game you can marry, and was like "OMG LIAMxLUCY" Then I started planning what to draw. Finally, in the middle of a conversation with my buddy Jorge I was like "THAT'S IT!" which scared Jorge a bit, and cause him to ask me what I was talking about. I evaded his question and started singing "Pure Imagination" to distract him.


SERIOUSLY THOUGH I LOVE THAT SPEECH BUBBLE.

BCB Universe (c):icontaeshilh: (goreadhercomicandvote)
Liam and Carey (c):iconjesteroftoast:
Add a Comment:
 
:iconlizena:
go the inspiration of mount & blade
Reply
:icontaeshilh:
taeshilh Apr 24, 2010  Professional General Artist
You know, this is the kind of thing I would normally go "nNGGHGHGHGH WHAT IS WITH MARY SUES PAIRING THEMSELVES UP WITH MAIN CHARACTERS LIKE LUCY"

but instead i'm like

OH MY GODDDDD DAWWWWWW LIAMXLUCY

what did you do

it's really weird

I love how you drew her, especially ;__; With the light blue gown and stuff, it's so sweet and cute. And not mary-sue gag-inducing, it's delightful.

maybe because it's wishful thinking lol

btw am i the only one that thought Liam's eyeballs were sunglasses at first glance. Not the one in the dream.. DO YOU SEE. *Hit*
Reply
:iconjesteroftoast:
That's because Liam steals souls for his cause and makes people love him with his hair and sweater and pants.

Silly Taeshi, who wears sunglasses inside! Liam sure doesn't!

And yeah I love how Lucy came out.

But I love the speech bubble more~
Reply
:iconslippery-q:
MORE WEB-COMIC YOU SON OF A BITCH..
Reply
:iconjesteroftoast:
Slippy GTFO I'll work on my comic when I work on my comic.
Reply
:iconslippery-q:
You black and white son of a gun..
Reply
:iconkaxbe:
Haha. Wish fulfillment on Liam's behalf?
Reply
:iconjesteroftoast:
In Liam's head anything is possible.

~There is no life I know, to compare with pure imagination.~
(seriously I've got this song in my head all day, and I finally found a nice use for it)
Reply
:iconkaxbe:
I have "I Feel Better" by Hot Chip stuck in my head.

No good application for its use has presented itself thus far.
Reply
Add a Comment: